View Poll Results: Hoe vele GELDPRIJZEN wilt u in deze wedstrijd ?

Kiezers
9. U mag niet stemmen in deze poll
  • Drie - ( $25, $15, $10)

4
  • Vijf - ( $10, $10, $10, $10, $10)

5
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLast
Resultaten 1 naar 10 van 21

Onderwerp: Het PLAATSEN WEDSTRIJD: Wat denkt u over elk van de grote sport-competities terug naar actie ? - WINNAARS BEKEND GEMAAKT

Gebruikers-Info-Menu

Het PLAATSEN WEDSTRIJD: Wat denkt u over elk van de grote sport-competities terug naar actie ? - WINNAARS BEKEND GEMAAKT

Hier is een posting wedstrijd voor ya ' ll na te denken. Alle sporten tellen in deze. Laat me horen van je gedachten...goed, slecht of lelijk. lol Vele CASH PRIJZEN te geven, dus wees'tshy weg of je kan krijgen nada. Mucho AFC Rewards Punten voor alle niet-winnaars die eerlijk posten. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> de Wedstrijd eindigt op 30 juli.
    Het plaatsen van links op Alle Gratis Chips, affiliate of anderszins, is NIET toegestaan !!!

Gebruikers-Info-Menu

ik vind DAT HONKBAL IS TERUG MET GEEN FANS IN HET STADION HET is GEWOON NIET HETZELFDE VOOR DEGENEN DIE DAADWERKELIJK NAAR HET STADION VEROORZAKEN is ER EEN GROOT VERSCHIL VAN het KIJKEN naar HEN OP T. V ( SAAI ) OF WORDT ER MET HEN LEVEN ( SPANNEND ). ik HERINNER me TOEN WOONDE ik TERUG IN C. WE gingen NAAR de kandelaar ( LANGER ) HET WAS ZO LEUK.

Gebruikers-Info-Menu

Ik hoop alleen voor de spelers , coaches en hun families dat ze veilig zijn. Ik woon in Florida en als je weet dat onze gevallen hebben verrijkt . Ik had voor het annuleren van een geplande reis naar een kleinzoon graduate als ik echt geen zin om het risico van het krijgen van amyone ziek. Mijn angst met sporten als voetbal , basketbal en hockey is er dus veel contact opnemen met de betrokkenen. Gewoon niet zeker dat we kunnen hebben geopend te snel, ik ben blij dat de tribunes leeg waren , maar de spelers gezondheid is in gevaar
    Reden: 10 punten
    [URL=https://www.avatarist.com]Avatars[/URL]

Gebruikers-Info-Menu

Ik denk dat het goed is dat de teams zullen spelen weer -maar Het zal niet hetzelfde zijn zonder de fans.Ik weet niet over iedereen, maar ikzelf vond het een beetje grappig toen ik het hoorde kon je (Aankoop) in een kartonnen bord om jezelf te vertegenwoordigen als een fan op de spelen en dat er zou waarschijnlijk worden opgenomen fan geluiden afgespeeld tijdens de game.Met geen echte fans en opgenomen fan gejuich en boo ' s het duurt echt het plezier en de opwinding van het al,hopelijk op een dag zullen de dingen weer normaal.Mijn algemene mening is echter dat het goed is voor de teams om te spelen opnieuw en ik hoop dat ze veilig zal zijn.

Gebruikers-Info-Menu

Gebruikers-Info-Menu

Oh Dave dat is een uitstekend plan. Had niet gezien dat hun plan. Misschien moeten we de NHL te plannen voor onze school openingen . Ik heb een aantal kleinkinderen gaat om fysieke en virtuele

Gebruikers-Info-Menu

Eerste.. Gelukkig Verlaat Dave.. ik kan niet om een bepaalde reden de post in het forum dagelijkse chat.. het geeft me een foutmelding, dus geprobeerd om het er gisteren, maar kon het niet.. ok.. nu op de vraag..

Je zei eerlijk te zijn, hier gaat lol.. ik ben niet echt een sport fan in de minste.. ik hou van voetbal wanneer heb ik een fantasy team jaren geleden, was het meer interessant.. maar ik heb een vriend wiens zoon na te gaan
    thru hel in zijn leven, eindelijk de majors en is geweldig pitcher voor de Tampa Bay Rays, en speelde een beetje voor de Marlins..(Nick Anderson) en het lijkt zo verdrietig om mij dat hij ging door om eindelijk te
    waar hij wilde zijn veel eerder in het leven, met zo veel flippin talent, hij is nu veel minder ervaring dan hij zou hebben gehad.. en als een moeder het breekt mijn hart.. hij zou spelen voor niets, alleen de liefde van het spel ... ik heb altijd gedacht pro ' s waren zo over betaald, en dat was dat .. en ben er zeker van dat het voor sommige, maar niet deze jongen.. en het heeft mijn ogen geopend dat misschien niet voor de meeste. Dus ik ben blij voor hem dat hij kan tenminste spelen en hebben een gedeeltelijke ervaring... als ik weet dat het beter is dan niet zeker .. en ik hoop dat ze allemaal veilig zijn. maar in het grote plaatje van dingen..het leven is veranderd voor iedereen.. en kan nooit meer worden wat het vroeger was.. dus anders dan hem, dit is dus niet op mijn radar.. We zijn met pensioen dit jaar, en zal de verkoop van en naar het zuiden gaat ergens.. en voor mij, ik heb gewoon pijn om te worden in staat om te reizen en te communiceren met de wereld zonder een masker, want ik kan nauwelijks ademen in één, in plaats daarvan zal worden bezorgd in alles wat we doen, zelfs met een op... en afstand van alles en iedereen.. en tja,... .Ik haat COVID..

Gebruikers-Info-Menu

Trish , ik ben uit Tampa Fl geboren en opgegroeid , hou van de Tampa Bay Rays ! Hoop je vrienden zoon krijgt om te spelen dierbare . Ik mis gaan naar Tampa om te zien mijn kinderen en kleinkinderen, die zijn er. Bidden we kunnen elkaar snel weer !

Gebruikers-Info-Menu

Ik ben zeer sceptisch over hen terug, dit covid is een zeer verschrikkelijke virus we hebben, ik heb mijn zus lijden, dus IMO ik denk niet dat ze moeten terugkeren tot nu toe.

Gebruikers-Info-Menu

Goed spellen zijn closimg zo snel als ze probeert te openen, Om Christus wille misschien moeten we stoppen om alles tot zijn veilig. Regels zijn belangrijker dan geld op deze aarde.

1. Antwoorden: 44
    Laatste Post: 07-02-2020, 19:12
  2. Antwoorden: 222
    Laatste Post: 04-12-2019, 23:42
  3. Antwoorden: 145
    Laatste Post: 02-02-2018, 23:35
  4. Antwoorden: 99
    Laatste Post: 02-02-2018, 01:38 UUR
  5. Antwoorden: 10
    Laatste Post: 09-03-2013, 14:09

Plaatsen