Resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Poker boter

Fonzi is offline Junior medlem
    Bli med dato
    Juli 2005
    Samtaler
    0

Poker boter

Jeg hadde et par bad beats over helgen, og jeg er overbevist om at jeg spilte mot en Bot. Ene siden jeg hadde A-K og floppen var A-K-9. så jeg satser stort fyren samtaler, tur var en 4, jeg satse igjen, fyren samtaler, river-kortet var en 2, jeg vedder, han kaller, fyren viser over 2 2 og vinner med en tress. Hvem i sitt rette sinn holder caling store satsninger med et par 2's?

Jeg har lest mye om poker boter, og jeg tror de er mer prevailant enn folk tror. Bare min mening.
    Jeg tilbringer mesteparten av tiden min pokerspilling [URL="http://www.holdempokerchat.com"]Holdem [/ URL] på pokernettsteder som [URL="http://www.pkrnation.com"]PKR[/URL]

CobraJack is offline Junior medlem
    Bli med dato
    September 2005
    Beliggenhet
    Pacific Northwest
    Samtaler
    0
    det ville forklare hva synes å være tilbakestående (beklager - mentalt utfordret) spillere som synes å ringe med søppel og fange noen mirakuløst kort på riveren. Skjer med meg hele tiden - du kan være rett om roboter! Nettstedsadministratorer i et annet forum jeg er i har sagt hun har personlig sett programmer i aksjon. Hun nevner også at noen nettsteder gjøre ekstra sikker på at det ikke skjer på sine nettsteder. PM meg hvis du vil vite mer. Hun angitte området har vært veldig bra for meg - ingen forsinker vinne med søppel hendene på elva. Jeg har gjort over $150 i freerolls og liten privat tournys det.
    gå jage yourelf!

vsparky is offline Junior medlem
    Bli med dato
    September 2005
    Samtaler
    0
    Ditt eksempel faktisk hadde en tendens til å angi du spilte en dum human, en bot er ususally programmerte å spille ganske stramt poker

Trådinformasjon

Brukere som leser denne tråden

Det er 1 brukere som leser denne tråden. (0 medlemmer og 1 gjester)

Lignende tråder

1. $10 Ingen innskudd pokerbonus på drømmen poker
    Av Chip i forumet pokerkampanjer
    Svar: 0
    Siste innlegg: 06-20-2006, 07:21 PM
  2. Svar: 0
    Siste innlegg: 06-06-2006, 02:15 PM
  3. Alle poker-passord kan bli funnet i Poker liga nå!
    Av Chip i forum gratis Roll passord
    Svar: 0
    Siste innlegg: 04-18-2006, 01:48 AM
  4. Svar: 3
    Siste innlegg: 12-04-2005, 12:48 AM

Bokmerker

Bokføring-tillatelser

• Du kan ikke innlegget nye tråder
  • Du kan ikke innlegget svar
  • Du kan ikke legge ved vedlegg
  • Du kan ikke redigere dine innlegg
  •