Ik werk bij een web design en ontwikkeling bureau dat haar klanten corporate fora en sociale media beheert. Dit is een korte samenvatting van wat ik zijn de meest verwaarloosde dingen weet te houden in gedachten voor een forum zoals dit om te groeien zijn userbase. Ik ben niet proberen om om het even wie vertellen hoe te lopen hun forumalleen het delen van mijn kennis. 1-Inschakelen de actieve gebruikers. U moet de meest actieve gebruikers selecteren in uw forum en maken hen admins. Dit verbetert uw gemeenschap door waardoor het makkelijker voor u om te houden van spam en geeft ook de Gemeenschap een gevoel van verbondenheid. Een ingeschakelde gebruiker zal spreken over, delen en + 1 uw communityforum meer en dit zal helpen u meer gebruikers toevoegen. 2-Onderwerp diversiteit stimuleren. Verwijderen off-topic onderwerpen angers de poster en dergelijke pagina's off-topic kunnen worden geïndexeerd in google en brengen u wat verkeer van zoekwoorden dat u nototherwise zou krijgen. Off-topic posts houden of verplaatsen naar een off-topic-sectie, maar verwijdert ze niet. Ik heb gezien dat het houden van dergelijke posten uw bezoekers van google tot 25 verhogen kan %. 3-De trouwe aanmoedigen. U hoeft niet te geven van dure giften, alles wat u nodig hebt is om vriendelijke woorden van waardering uit voor de specifieke personen met de naam in uw berichten of antwoorden op hen. Dergelijke "Bedankt, ik ben het eens met u, uw vele berichten hier alle echo uw uitstekende ideeën" woorden of deze een groot verschil maken. 4-Elke persoon is dat een trol soms soms een persoon had net een dag hard (niet alle mensen zijn één lol). Soms brengt sommige zinnen uit de slechtste reactie in een persoon. Niet oordelen door de eerste keer, geef een man een pauze en doen hun lidmaatschap van het eerste teken van trollen niet intrekken.

2Houdt van
URL LinkBack
Over LinkBacks
alleen het delen van mijn kennis. 1-Inschakelen de actieve gebruikers. U moet de meest actieve gebruikers selecteren in uw forum en maken hen admins. Dit verbetert uw gemeenschap door waardoor het makkelijker voor u om te houden van spam en geeft ook de Gemeenschap een gevoel van verbondenheid. Een ingeschakelde gebruiker zal spreken over, delen en + 1 uw communityforum meer en dit zal helpen u meer gebruikers toevoegen. 2-Onderwerp diversiteit stimuleren. Verwijderen off-topic onderwerpen angers de poster en dergelijke pagina's off-topic kunnen worden geïndexeerd in google en brengen u wat verkeer van zoekwoorden dat u nototherwise zou krijgen. Off-topic posts houden of verplaatsen naar een off-topic-sectie, maar verwijdert ze niet. Ik heb gezien dat het houden van dergelijke posten uw bezoekers van google tot 25 verhogen kan %. 3-De trouwe aanmoedigen. U hoeft niet te geven van dure giften, alles wat u nodig hebt is om vriendelijke woorden van waardering uit voor de specifieke personen met de naam in uw berichten of antwoorden op hen. Dergelijke "Bedankt, ik ben het eens met u, uw vele berichten hier alle echo uw uitstekende ideeën" woorden of deze een groot verschil maken. 4-Elke persoon is dat een trol soms soms een persoon had net een dag hard (niet alle mensen zijn één lol). Soms brengt sommige zinnen uit de slechtste reactie in een persoon. Niet oordelen door de eerste keer, geef een man een pauze en doen hun lidmaatschap van het eerste teken van trollen niet intrekken.

Reageren met citaat

Bladwijzers