-
lompen
Het grappige ding gebeurde. Ik was dat mijn normale conservatieve, niet duwen het, kinda, zelf. Ik heb een K4 off suit. Ik was langs de bb en goedkoop, dus ik het noemde. De flop gemist en gevouwen. Turn was een 4, rivier een koning... ok. Didnt zien wat gewonnen. Volgende hand komt, krijg ik k 4. goed im nog steeds achter mensen en grote inzet voor me plooien me omhoog. flop komt kk3. goed pocket azen wint de pot met alleen hem en en kleine stapel alle innerlijke. volgende hand komt en lo en zie. K4 geschikt, harten. OK. Ik moet denken. en ik kreeg een verbinding verbreken voor mij en de opdringerige pocket azen dude. im 3e fromm bb. Hoe kan dit worden,, k4. OK. Goed zijn moet een winnaar. dus de big stack voor me, (ook bekend als pocket azen dude), in honderd chips gooit, goed k4 wordt het monster dat het dwingt me om te doen de verplichte raise hem honderd, die gemakkelijk om mijn conservatieve aard van normallly gaat. ook de man achter me roept en dus azen dude. Flop komt. 4d4Ad. goed Mijnheer grote stacks kinda nam zijn tijd en 100 geduwd. Nou heb im denken hes een aas. Hadda worden. dus ik gebruik de helft mijn klok en noemen hem. de man achter mij roept naar mijn surrprise 100. OK. We re al in de pot. Beurt komt kd. Hij checkt, ik check dat de man achter mij gaat alle in. 600. Zo dringt worden gestapeld. ik alle in. goed 600 was gemakkelijk voor stacks. Ik had 12000 chips. dus hij hadda denken. Hij had 28000 zodat hij immers noemden.Rivier komt. 4. Unreal. nam hem later. die verplaatst mij van 10e naar 3e. had de leiding een tijdje maar derde geliquideerd. Grappig hoe de voorteken zich wel presenteerde. Ik heb vaak afgevraagd wat het is die ervoor zorgt dat jongens te schieten voor een wilde gut shot recht in het gezicht van azen op de Raad van bestuur of iets. Ik denk dat misschien ik het nu.
Draad informatie
Gebruikers op deze draad
Er zijn momenteel 1 gebruikers op deze draad. (0 leden en 1 gasten)
Posten van machtigingen
- U kan niet post nieuwe threads
- U kan niet post antwoorden
- U kan niet post attachments
- U kan niet Bewerk uw berichten
-
Forumregels
Alle tijden zijn GMT. De tijd is nu 05:58 PM.